Kontrola dostawców i usług przez nich świadczonych w zakresie: - utrzymania nieruchomości, przeglądów budowlanych i instalacji budynkowych - obsługi awarii - zarządzania i administrowania nieruchomościami - systemów zabezpieczeń i ochrony przeciwpożarowej - ochrony fizycznej - utrzymania czystości
Analiza wskaźników pod kątem optymalizacji utrzymania nieruchomości, umów z dostawcami i budżetu i rekomendacja rozwiązań w tym zakresie.
Zarządzanie usługami związanymi z utrzymaniem i bezpieczeństwem nieruchomości.
Kontrola budżetu w zakresie utrzymania obiektów oraz ochrony osób i mienia, inicjowanie działań w celu optymalizacji kosztów.
Udział w kontrolach nieruchomości inicjowanych między innymi przez Państwową Straż Pożarną, PINB.
Udział w postępowaniach zakupowych w zakresie projektów związanych z utrzymaniem nieruchomości i bezpieczeństwem osób i mienia. Wsparcie procesu realizacji inwestycji w budynkach w zakresie utrzymania nieruchomości i zabezpieczeń osób i mienia.
Wymagania
Preferowane doświadczenie w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, w tym doświadczenie związane z: - wykonywaniem biznesowej analizy danych, - współtworzeniem systemu informacji zarządczej, - wprowadzanie rozwiązań podnoszących efektywność procesów, - realizacją projektów.
Znajomość: aktów normatywnych prawa budowlanego, dotyczących utrzymania nieruchomości, ogólna znajomość narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie zasobami, MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego.
Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Pracę hybrydową (częściowo z biura, częściowo z domu)
Atrakcyjne wynagrodzenie
Służbowy laptop
Benefity pracownicze z dofinansowaniem pracodawcy (karty sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bezpłatny kurs m.in. angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego, gwarantowana zniżka na usługi Orange 50 %),
Możliwość zdobycia cenionego na rynku pracy doświadczenia i wiedzy