Manager ds. rozwoju biznesu (maszyny vendingowe, systemy RFID) (m/k)

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.

Aplikuj

Stanowisko:

Manager ds. rozwoju biznesu (maszyny vendingowe, systemy RFID) (m/k)

Miasto:

Warszawa

Oferta ważna do:

2024-05-12

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad zespołem ds. wdrażania, w tym rekrutacja, szkolenie, ocena pracy oraz motywacja pracowników,
  • Tworzenie procesów i warunków współpracy z Klientami dla nowych systemów i serwisów,
  • Opracowywanie i nadzorowanie planów wdrożenia serwisów i systemów u Klientów: maszyny vendingowe, skanery, systemy Kanban, e-procurement, systemy RFID i inne,
  • Zapewnienie terminowego i efektywnego przebiegu procesu wdrożenia,
  • Aktywny udział we wdrażaniu serwisów i systemów u Klientów,
  • Poszukiwanie możliwości ulepszeń i rozwijania nowych projektów,
  • Utrzymywanie regularnej komunikacji z Klientami w celu monitorowania postępów wdrożenia, rozwiązywania problemów, konfiguracji i dostosowywania rozwiązań biznesowych,
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych oraz organizacyjnych, które mogą pojawić się u Klientów,
  • Testowanie rozwiązań IT przed finalnym wdrożeniem u Klientów,
  • Przeprowadzanie szkoleń dla działu sprzedaży oraz Klientów dotyczących obsługi i zarządzania systemami i serwisami,
  • Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności systemów i serwisów oraz przygotowywanie regularnych raportów,
  • Ścisła współpraca z Centralą firmy i zespołami międzynarodowymi,
  • Współpraca z wewnętrznymi zespołami w celu projektowania, opracowywania i wdrażania projektów z obszaru e-procurement.

Oczekiwania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz wdrażaniu serwisów i systemów lub podobnych rozwiązań technologicznych,
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z informatyką, technologią, zarządzaniem projektami),
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
  • Znajomość branży maszyn vendingowych, skanerów, systemów Kanban, e-procurement, systemów RFID,
  • Poparta doświadczeniem znajomość procesów zakupowych u Klientów,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość SAP, MS Office - warunek konieczny,
  • Znajomość platform zakupowych: Ariba, Coupa, OCI i inne,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji,
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do odbywania wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
  • Pracę w systemie hybrydowym lub Home Office,
  • Potrzebne narzędzie do pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy,
  • Udział w międzynarodowych szkoleniach w Polsce i za granicą,
  • Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych).