Aktywna komunikacja z mediami telekomunikacyjnymi i technologicznymi: inicjowanie kontaktu i odpowiadanie na pytania/potrzeby,
Aktywne poszukiwanie tematów do komunikacji z mediami - na podstawie działań, które podejmuje firma i konkurencja,
Przygotowywanie materiałów prasowych na potrzeby dziennikarzy,
Tworzenie i publikowanie wpisów na bloga i na profilach w social mediach,
Konsultowanie i przygotowywanie komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, komunikacja społeczna, marketing, Public Relations),
Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie dziennikarskie w branży związanej z tematyką nowych technologii,
Doświadczenie w pracy w lub dla firmy z rynku technologicznego,
Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów prasowych w języku polskim i angielskim,
Doświadczenie w zakresie wykorzystywania social mediów w działaniach PR,
Znajomość rynku mediów technologicznych, w tym dziennikarzy,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2,
Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, otwartość, energia w działaniu,
Umiejętność budowania relacji z mediami,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Premia roczna 20%,
Pakiet socjalny -opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, system kafeteryjny, 2 dodatkowe dni urlopu, szeroki pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
Możliwość rozwoju w strukturach, udział w różnorodnych projektach.